Andras klappar och böcker

Jag har faktiskt hållit igång min blogg i över en månad nu. Det är absolut rekord, och även om ingen läser den så är det faktiskt ganska roligt.

Idag har jag hjälpt till att köpa julklappar åt lillbrorsan. Han är visst sjuk eller nått och orkar inte, så det blv jag och mamma som hjälpte honom med julklappsinköp. Jag köpte även lite grejjer till mig själv, dock inget som står på önskelistan.
   Har halvstädat mitt rum också.

Imorgon kommer faster och farmor från Gotland och ska fira jul med oss här. Faster sover med mig i mitt rum och farmor sover i yngsta brorsans rum, så bröderna flyttar ihop i ett rum. Det ska bli så himla roligt och mysigt. <3

Håller på att läsa ut böcker just nu. Har inte pluggat så mycket ännu faktiskt, men jag skall ta tag i det också. Har hunit med lite latin dock. "The Lies of Locke Lamora" är en bok som rekomenderas starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0