Helgen

Nationella MaC provet i torsdags gick bra. Borde kunna få VG. Jag är glad.

Igår läste jag ut "Världens mått" av Daniel Kehlman. Började samma morgon. Lättläst, lärorik (although författaren nog har blommat ut den något) och väldigt roligt skriven. Rekomenderas varmt.
   Idag började jag läsa "Röde Orm" av Frans G. Bengtsson. Rolig gammal svenska och en ganska underhållande historia. Inte så tung att läsa, although boken är ganska lång (möjligt att det är två böcker).

Har varit ho smin bf idag! <3 (jag känner att fler ord vore överflödiga här <3)

Imorrn blir det Kemi-plugg mesta delen av dagen då både prov och rapport ligger framför mig. Det går nog bra, kemi är ganska roligt.

Har fått tag på ingefär hälften av alla julklappar nu. Det känns bra. Längtar till jul. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0