Julklappen 07

Jag har en gigantisk teddy bear som sitter på en stol i hörnet vid fotändan på min säng. Han är brun, fast min webcam gör honom lila, och han har ett rosa band runt halsen. Han är lite trasig i ena benet fast han bara är ett år gammal. Tror att han var trsig från början, men det bryr jag mig inte om. Jag fick honom julen 2007 av tre underbara kompisar och jag älskar honom. Jag kan sitta på knä på golvet med huvudet i hans knä nästan hur länge som helst känns det som och han är bara så mjuk och kramgo att man inte kan släppa honom. Det är ungefär som när jag är med min älskade bf, jag kan inte låta bli att krama och pussa på honom. <3

Han har hjälpt mig förr och han kommer att hjälpa mig igen. Jag är säker på att min nalle kan bli en räddare i nöden. Han är den perfekte tröstaren när jag är deppig för han säger inget och frågar inget. Jag kan lära mig mycket från honom.

Tack för julklappen 07. Givarna vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0