Kola, genrep och irritation.

Nu har jag spenderat fyra timmar på att göra kola, och paketera in 192 stycken för hand i platsfolie för julklappar. Det är väl kanske inte så mycket, men de är gjorde med kärlek och jag hoppas de kommer uppskattas.
   Och bara för att jag försökte skynda mig så att jag skulle hinna med datorn och internet oxå så är bc nedlagt till imorrn för fixande av grejjs. Jag blir så seriöst irriterad. Kunde inte nån ha sagt det så jag hade sluppit stressa? Jaja, man kan ju bara hoppas att dom fixar servern så att den inte börjar lagga och bli ortroligt seg så fort det är ca. 600 av bc:s drygt 30 000 medlemmar som är inne samtidigt. Längtar tills imorrn då rollspelet kan fortsätta. <3

Appropå imorgon så ska jag vara i skolan i cirka 12 timmar imorrn. Det är nämligen genrep inför jättekoserten på onsdag 16:00 - 19:30. jag slutar visserligen 11:40 just den här tisdagen, men jag kan lika gärna stanna kvar och äta lunch och plugga. Vill gärna bli av med den jävla matteuppgiften. Jag kan ärligt säga att när jag läser pappret om att räkna på befolkningsstatestik är jag nära att brista i gråt. Jag orkar seriöst inte. Jag vill inte rita grafer.

Igår var jag och Astrid (<3) på stan och jag fick tag i resterande julklappar, så nu har jag alla. Känns riktigt skönt. Nu ska de bara slås in.

Kemirapporten blev faktiskt klar igår. I alla fall så räknar jag den som klar nu. Jag vet inte om det är tur eller bara livets ironi att jag blev klar igår, men idag fick vi en till labbrapport. Den får seriöst vänta till slutet av lovet/efter lovet. Jag har redan franska, latin och fysik att plugga över jullovet samt att jag skall vara borta 1-4 januari.

Kola, genrep och irritation. Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0