Snart gråtfärdig

Jag sover för lite och för varje mening jag lägger till i min kemirapport blir det bara mer kvar att skriva om, inte mindre. Jag är på riktigt påväg att bli gråtfärdig. Att jag sen har kemiprov på onsdag är inte en lika stor grej. Det är rapporten jag måste få klart, NU. Jag vill inte ha den hängandes över mig längre. Jag orkar inte det.
   Det skulle inte förvåna mig om kemirapporten blir över 5 dataskrivna sidor. Det skulle snarare vara förvånande om den blev kortare än så.

Vi har iaf blivit klara med all inspelning av filmen i skolan. Nu skall den bara klippas i och redigeras, samt få något extra ljudklipp. Det finns visst bloopers också.

Jag syndade idag igen. Mina problem slapp ur mig, ungefär som de gör på den här bloggen. Jag har varit operfekt igen och läckt ut negativa saker till en kompis och kommer ha dåligt samvete för det nu. Förhoppningsvis är jag inte så pass trött att jag får en av mina deppressioner för det.
   "Tyvärr" får han mig att börja le igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0