Trött, men glad

Teos skola är fortfarande idioter, men vi fick hälsa på varandra IRL iaf. Det var verkligen jätte roligt.

Innan dess i skolan fortsatte vi spela in filmen. I princip alla mina scener är inspelade nu. Har gift mig och allt. Imorgon ska vi fortsätta med det allra sista, vilket kräver att vi lånar in killklassen. Förhoppningsvis går det bra.

Imorgon är det fyra timmar MaC prov på morgonen 08:10 - 12:10. Jag är inet den bästa på MaC, men VG ska jag nog kunna få. Det är iaf det jag hoppas på.

Allt som allt har det varit en jätte rolig dag, speciellt att träffa Teo, även om jag behövde springa en del av Västerlånggatan. Jag är trött, men glad.

Kommentarer
Postat av: Teo

Det är jag!!!!! x'3

2009-01-12 @ 21:48:35
Postat av: Teo

Den bju' jag på xD och ja min skola är fortfarande helt fucked uped >.> mer om det i några av dom nya texterna XD men de var kul att träffas om man bara kunde komma till stockholm lite oftare >.>

2009-01-19 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0