FriCon och msn

Även den här julen har varit bra och mycket mysig med hela familjen. Trist när farmor och faster åkte hem, men de måste ju förr eller senare.

Jag vet att jag kan verka depresiv och "emo" och har dåligt självförtroende och så, men jag tycker faktiskt väldigt mycket om mitt liv och de människor som finns i det och jag kan ärligt säga att jag är stolt över att vara jag, hur negativ jag än är mot mig själv.

Jag ska försöka ta mig till FriCon och Stockholm Japan Expo nu 2009. Har fått bästa kompisen med mig tror jag, så nu gäller det bara att få tag på datum och tågbiljett och hela allt det där til FriCon och sen betala biljett till Stockholm Japan Expo när de släpps, som jag kommer att ha råd med först i januari månad troligen.

Faster har fått en ny dator med cam och mic och har nu msn oxå. Det är väldigt roligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Teo

Det var jag som tvingade henne att komma på fricon!!!! x'D

2009-01-19 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0