Dåligt samvete

Bc skulle vara klart-fixat 06:00 idag 16/12. Förklara då varför jag loggas ut och det står att dom fixar servern och ska vara klara 06:00 16/12 idag? Man kan vara inne en stund, sen skiter det sig. Orka?

Jag känner mig verkligen hemsk. Jag har inte ringt min pojkvän på flera dagar nu. Det spelar ingen roll att jag har haft läxor och plugg och annat att göra. Sådant skall inte kunna komma ivägen. Han verkar dock inte särskilt arg eller så, men jag känner mig som en usel flickvän. Har väldigt dåligt samvete nu. Måste bättra mig.

Matematikkurserna tar aldrig slut i och med nationella proven. Efter MaB hade vi en hemsk stor statestikuppgift. Nu efter MaC har vi två stora uppgifter om talföljder och grafer att räkna på, skriva snyggt och lämna in. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Jag börjar gråta när jag läser igenom pappret om att räkna på befolkningsstatestik. Satt i tre timmar efter skolan idag och renskrev och jobbade med matten med tre kompisar. Vi är fortfarande inte klara. Jag orkar inte.

Plugg på julafton och till fjällen med bf. Ska bli skönt alltihopa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0