Sisyfosarbete over my head

Oh, framsteg. Har lyckats hålla bloggen vid liv i 3 veckor. Personligt rekord. Har ju tre andra någonstans i cyberrymden som är ganska döda nu.

Spelat Flyff idag, trots att jag borde skriva klart sisyfosarbetet kemirapport om titrerkurvor. Ni vet ju hur mycket jag älskar den. Den är fyra sidor nu. Den MÅSTE bli klar innan jul, för jag orkar inte ha den hängande över mig längre. Kommer ha tillräckligt att göra över jullovet ändå med läxor, julklappar och resa till fjällen med min bf och delar av hans familj.

Bullet for my Valentine musik + läsa Dimension Warriors = bra kombination, även om jag faktiskt inte gjorde det samtidigt den här gången. Förutom att jag är språkpolis när det gäller det engelska språket så är DW en riktigt bra serie. Keep up the good work Viktor.
   Britney Spears "Mannequin" är även den bra att lyssna på.

Har gjort ett engelskaprov inför språkresa till Cambridge i sommar med Eurocentres. På en skala 1-10 ligger jag på 8,5. Jag gissade på 6 eller 7. Det gör mig så glad att jag är så bra på engelska. Nu kan jag åka på vilken av deras språkresor jag vill. Kommer med största sannolikhet välja den som är 30 timmar engelska i veckan kombinerat IELTS (förberedelse för studier på engelskt universitet) och General Language Activation. Det är nog ingen som vill åka med mig på just den super-intensiva kursen, men jag hoppas få med mig en kompis att gå någon av 25 eller 20 timmars kurserna.

I helgen skall jag fixa de sista julklapparna och göra en mängd julkola att ge bort.

Nej, nu får jag väl ta tag i sisyfosarbetet, annars blir det aldrig gjort tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0