Yoga och Spore

Idag började jag äntligen med min hemma-yoga. Ska försöka göra iaf 5 "solhälsningar A" varje morgon, även när jag går i skolan. Tar inte särskilt lång tid och det är väldigt bra för kroppen. Dock kommer det nog bli uppehåll när jag åker till fjällen med bf 1-4 januari (1 januari hinner jag väl iofs).
 
Igår spenderades dagen med min älskade konditor Emelie. <3 Var först hos henne och kollade på lite film och fick nudlar med bacon, bakade lite och fick våfflor. Sen gick vi hit till mig och spelade Spore. Hon gillar att titta på och det var jättekul att spela med henne bredvid. Jag gillar verkligen rymdfasen.

Råkade börja leva på tagged.com igen. Det finns faktiskt normala människor där, hör och häpna.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag undrar vem du menar där, Charlotte.... =)

2009-06-10 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0