Härliga 3 dagar

Helgen har varit mer eller mindre underbar och idag har varit händelserik. Har skrattat hur mycket som helst under dom senaste tre dagarna.

Lördag låg jag faktiskt kvar i sängen efter väckarklockan ringt. Pallrade mig till slut upp dock eftersom jag skulle hinna med några morgonrutiner + duscha innan min bf kom. <3 Att umgås med honom är underbart, trots att jag alltid känner mig liten och meningslös och att han egentligen förtjänar någon bättre. Men jag är lycklig så länge han stannar. <3
   På kvällen sen hade vi gäster och barnen i respektive familjer tycker mycket om att umgås med varandra. Vi har jätte roligt tillsammans. Jag skrattade mycket den kvällen.

Söndag gick jag upp ganska sent (för att vara jag) och satt till slut och spelade Flyff. Vid tolv ungefär pallrade jag mig ner för att äta lunch på två minuter (lyckades inte) och sen snabbt ta mig iväg till träffen med mina kompisar. Jag var faktiskt inte sist den här gången, och trots att det är uppförsbacke nästan hela vägen dit så gillade jag promenaden. Fick tid att tänka. Vi körde sedan singstar alla fyra i kanske två timmar, sedan var det i princip dags att gå igen. Jag skrattade mycket då också och vi hade väldigt roligt. Tack så mycket.
   Det blev inget plugg när jag väl kom hem sen heller. Kvällen slutade med att jag satt och pratade i telefon över msn med en kompis i tre timmar. Han är riktigt rolig och väldigt snäll (även om man inte alltid tror det).

Måndag har varit associationernas/feltolkningarnas dag. Det började på lunchen och fortsatte sedan hela dagen. Har skrattat riktigt mycket idag också. Tack alla.
   Brandlarmet gick också idag, bara någon timme efter det hände i en skola i Dalarna. Kändes lite ironiskt. Det var minst 3 decimeter snö ute på den stora, flacka, orörda fotbollsplanen där man skall samlas för att räknas in. Vår klass står förstås längst bort, och när vi kommer dit så får vi plötsligt gå in igen. Jag älskar verkligen mina vinterstövlar nu. <3 Vi hade även idrott i princip utomhus idag (en fotbollsplan i ett tält) med killklassen. Det är ganska kul att ha idrott med dem faktiskt.
   Kom försent till franskan igen då en kompis skåp inte ville gå igen. Det slutade med att hon hyvlade av lite av metallkarmen mellan skåpen med en sked. Mellanväggen hade på något sätt flyttat på sig. Mycket märkligt. 

Detta har varit härliga 3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0