Tack

Tack till alla ni som stannat under trädet hos mig en stund. Min familj, mina vänner och min bf. Ni får mig att känna mig omtyckt och uppskattad, även om det inte skulle vara så. Jag är mycket tacksam för den tid jag fått och får med er.

Jag vill ge ett speciellt tack till mina underbara 93:or Teo och Evve. Ni får mig att känna mig omtyckt och uppskattad utan att jag ställer några krav på mig själv, och det är någonting jag behöver. Ingen orkar försöka vara perfekt 24 timmar om dygnet och sedan få dåligt samvete och deppressioner över att det inte går. Så tack för att ni finns och har valt att stanna under trädet hos mig en stund. Ni får mig alltid att skratta.

Jag önskar alla i min närhet och alla jag älskar all lycka och välgång i världen i livet. Ni är underbara allihopa. Tack för att ni älskar mig (eller iaf låtsas) och för att jag får älska er. Tack för att ni finns.
 
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0