Un bon jour

Idag fick vi prova på yoga på gympalektionen. Killklassen är totalt ovig, men jag älskade det. Ska försöka komma ihåg och göra själv hemma. Jag är ganska vig efter en termin karatejutsu för något år sedan.

Skolan bjöd klassen på Indisk restaurang som kompensation och för att vi har haft indisk tema-vecka. Jag måste säga att den indiska mat jag hitills har ätit kan jag inte minnas mycket av. Jag tycker inte att det är något speciellt, men visst kan jag hålla med om att det är gott.
   Efteråt lyckades jag och en kompis hitta från Medborgarplatsen till Gamla Stan till fots. En ganska snabb promenad genom Gamla Stan till T-Centralen sedan gav tre julklappar och en födelsedagspresent, och det är jag väldigt glad för. Lite mindre julstress.

Att umgås med ens bästa vän är lika roligt varje gång. Tyvärr umgås vi inte lika ofta som förut, kanske just för att vi bor grannar. Men det är väldigt mysigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0