Förälskad?

Det verkar som att jag inte riktigt kan skilja på känslan av vänskaplig kärlek och "riktig" kärlek. Jag är till exempel inte säker på om jag älskat mitt ex, men han påstår att jag måste ha gjort det, men tanke på vissa handlingar jag utfört. Och kanske/antagligen har han rätt.

Innebär det att jag är kär "på riktigt" nu?

Jag hoppas nog på det, för han är underbar person. Fast jag vill känna efter först och försöka förstå mig själv.



Och jag ska inte känna mig skyldig jämtemot mitt ex. Det är slut, och även om vi är vänner så får jag göra och känna vad jag vill i mitt liv. Vi är inte ihop längre, så jag får göra vad jag vill. Måste komma ihåg detta.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ja, jag väntar ivrigt på ett svar..... (A)

2009-04-13 @ 14:12:19
Postat av: Joakim

För du är ju så underbar...! Jag väntar ivrigt på ett svar....!

2009-04-13 @ 14:14:54
Postat av: Charlie

Du är ju bara en sååå härlig människa. ^^

2009-04-13 @ 14:18:30
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Tack detsamma! Du är ju så underbar, så fantastisk, så söt, så gullig, så... helt enkelt underbar!!!

2009-04-13 @ 14:20:28
Postat av: Charlie

Ååååååhhhh! Tack! <3 Underbar människa du är. =3

2009-04-13 @ 14:23:11
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Du är såååååå.... jag vet inte perfekt, helt otroligt perfekt, underbar.... Jag vet inte... Du är underbar. (L)

2009-04-13 @ 14:25:35
Postat av: Charlie

Åh underbar, fantastisk, makalös människa du är! ^w^ Underbar vän, älskar dig. ^^

2009-04-13 @ 14:59:05
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Linnea

det är så svårt att veta om man är kär :( <3 tack för det du skrev på min blogg, det betyder så mycket att höra det från en så underbar person som du :)

2009-04-13 @ 16:15:24
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Joakim

Herregud, du är ju så.....! Jag vet inte PERFEKT! Jag kan inte säga mer, du är ju bara så.... så underbar, jag älskar dig också!!! =)



Och för alla er som undrar, det är på ett "vänskapligt-sätt" sagt... =)

2009-04-13 @ 16:27:35
Postat av: Soffi

sv: Men blåmärket är inte så farligt, det ser bara udda ut, har aldrig haft ett sånt blåmärke förut, haha :P



Joakim verkar ju vara jättegullig, fast han missbrukar verkligen ordet "underbar" :P hahahaha :D

2009-04-13 @ 17:21:45
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Joakim

Blåmärket....? Okej, ska inte fråga nåt...



Hihihi, tack så mycket! =) Men Charlotte är underbar för mig, hon är underbar på alla sätt... Förlåt då Soffi, men det stämmer med Charlotte -- hon är underbar...!!! =)

2009-04-13 @ 19:33:46
Postat av: Teo

asså ursäkta om jag låter spydig me vafan XD ååh underbar är dom två ord som dyker upp i första meningen typ i varje inlägg på dom första inläggen här X'D ser bara lite roligt ut liksom inget illa menat >.>

2009-04-13 @ 20:12:28
Postat av: Joakim

Hahaha, ingen fara, jag vet att det var lite missbrukning av ordet... men jag kan inte säga att jag ångrar mig. När jag tänker på Charlotte så är det första ordet som kommer upp i mitt huvud just "underbar". Och det är väl inget fel i att säga det, eller hur....? =)

2009-04-25 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0