Ikväll

Ikväll så ska jag sova över hos Claudia! <3 Det ska bli så himla roligt, för hon är verkligen en jättesnäll och mysig person. Och hon har lovat att spåna lite idéer med mig regarding my slutuppgift i bild. Hon är verkligen snäll.
   Annars ska vi kolla på alla High School Musical-filmerna ikväll. Min brorsa har 2 och 3, så de får jag (efter lite list och övertalning) låna, och så har Claudia fixat ettan. Jag har ju sett ettan och tvåan ett par gånger, men trean har jag aldrig sett. Men det gör mig inget att se om dem. Då kan jag sitta och sjunga med, haha.

Idag nu på morgonen var jag inne på gaiaonline.com och hittade en jättesnäll människa från Portugal, med bra engelska också. Hon är jättetrevlig. Jag är glad att jag hittade henne.

Oj, jag måste nog börja packa inför ikväll nu, och gå och duscha och äta frukost. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Teo

jävla morgon människa xD vara uppe sådär tidigt xD

2009-04-25 @ 16:33:39
Postat av: Charlie

Amen förlåt då himla sego. :P

2009-04-26 @ 15:25:51
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0