Översovning

Åkte ju till Claudia igår för att sova över som sagt. Det var verkligen jätteroligt! Vi typ satt och snackade och gick och handlade middag och sådär. Vi käkade pasta med ostsås och rotfrukter i ugn. Det var jättegott. Och jag stekte och käkade en hel haloumiost själv (nästan). SÅÅÅÅÅ gott!!! <3

Sen kollade vi på alla tre High School Musical-filmerna. Jag har sett ettan och tvåan ett antal gånger innan, men aldrig trean. Vi kollade extramtaerialet också. De filmerna är fortfarande riktigt bra och med bra musik. Jag tycker faktiskt det. Och Lucas Grabeel är ju bara så helt skön (spelar Ryan Evans, Sharpays tvillingbror).
 
Filmerna tog slut vid tio i tre, och då gick vi typ och la oss, så vi somnade vid typ tre. Sen vaknade jag i princip inte fören mamma ringde halv tolv. Jag har aldrig sovit så långt in på dagen i hela mitt liv. Hemma hos oss går det ju inte att sova längre än typ halv tio då det är en massa ljud här hela tiden (jag klagar inte, jag bara säger).
   Till frukost-lunch gjorde vi pannkakor. Utseendet blev väl lite sådär, men resultatet var gott. <3
 
När jag skulle åka hem kom ju förstås bussen inte, så fick vänta extra länge, men sen så.

Jag hatar 20 graders värme. Det är bara svettigt och klaustrofobiskt och ytterst jobbigt. Fy fan för varma sommardagar...


Jag sträckte typ framsida lår-musklerna på gympan i fredags också, så att gå, sätta sig ner och ställa sig upp är en pärs. Det gör helt enkelt ont.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jo, iofs, men han umgås ju typ med en del människor i killklassen, så HELT ensam är han ju inte.



Men faktiskt, när någon fortsätter att skämta om att äta tigrar fast stämningen går ner till minus och blir iskall varje gång... Man pallar inte en sån person, faktiskt.

2009-04-27 @ 20:30:20
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0