Torsdag

Kan knappt tro att det redan är torsdag. Den här veckan har gått väldigt fort. Tyvärr har jag inte sovit så mycket och varit uppe längre än jag borde på kvällarna. Ikväll ska jag verkligen gå i tid.

Idag har jag och S haft studieteknik med Eva igen, det är så himla roligt! Fast jag verkade nog lagom oengagerad idag, men jag ser verkligen fram emot att ha det och längtar till onsdagen efter lovet när vi ska ha studieteknikmöte igen. :)

Idag blir det kort blogg, fast det är ju bättre än ingenting alls förstås, men jag ska iväg snart och spela fiolkonsert. Jag köpte en ny webcam i tisdags också, och den är faktiskt väldigt bra.

Kram // Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0