Fredag

Basket på helplan med bara min klass (vi är åtta tjejer) plus våra två idrottslärare måste jag faktiskt erkänna var riktigt kul. Jag vågade lixom gå på och spela. Och jag gjorde ett ganska snyggt mål också. Inte för att skryta. ;)
   Fast jag råkade stuka en av mina kompisars finger. Eller, jag passade henne och hon tog emot lite fel så att fingret stukades. Hon säger åt mig att det inet är mitt fel, men jag kan inte hjälpa att jag känner skuldkänslor ändå. Men det blir nog bra.

Var hos polisen idag också och fixade ett nytt/förnyade passet. Jag är nästan 1,70m! 169,5 cm, men i alla fall. Det är väldigt nära, och på mitt pass står det 1,70m. <3

Nu ska jag bara sitta här vid datorn, gå igenom alla hemsidor som jag har bland favoriter, chatta med Joakim och lite halvseriöst göra svenskaläxan. Den är till på onsdag, så det är ingen större brådska. Jag har ju lämnat in den engelska kemirapporten idag, så en tung läxa har ju försvunnit. Och all matte hanns med igår, vilket känns väldigt skönt. Måste bara fundera ut mitt slutprojekt i bild, och skriva lite. <3 Jag ska skriva ner en egen påhittad legend. Det ska bli väldigt roligt faktiskt.

Oj, klockan är redan fem. Vad fort tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0