Uppdatering

Oj, ja, ingen har väl undgått att märka att min blogg inte uppdaterats på över en vecka. Men sen dess har det hänt saker. <3

Jag har äntligen fått mitt Telia Max 25 abonnemang med 5000 fria sms/månad. Dock verkar jag inte kunna vare sig ta emot eller skicka MMS. Väääldigt störigt faktiskt...

En grejj som jag tror att alla har listat vid det här laget, vare sig jag har sagt det rakt ut till dem eller inte, är att jag har en ny pojkvän, Joakim. <3 Han sååå (jodå, nu börjas det igen) underbar och fantastisk, och en väldigt snäll, förstående och respekterande människa. Jag vågar vara mig själv helt och hållet med honom, även om det bara har varit över telefon, sms och MSN än så länge. Han gör mig verkligen glad, även om jag håller mig själv uppe halva nätterna ibland.
   Älskar hans leende och skratt. Vem som helst kan bli förälskad i det. <3

Jag är nu klar med den engelska kemirapporten. I alla fall bestämmer jag mig för det nu. Den har legat i två månader, och dessutom har jag två till att skriva. Nu får den vara färdig helt enkelt.
   I svenska så ska vi skriva en insändare, eller rättare sagt en svarsinsändare. Den insändare jag från början tog med mig till skolan gillade jag inte speciellt, så jag ska skriva ett svar på S:s insändare. Det kommer bli väldigt roligt, för insändaren i sig är väldigt överdriven och dåligt grundad. Dessutom handlar den om religion/kristendom, och jag och S har olika perspektiv på det, så detta skall bli intressant.
   I bild är det nu slutuppgiften kvar. Om jag ska kunna få MVG/högt betyg gäller det att min slutuppgift är bra. Det innebär i sin tur att jag måste ha hjälp, för jag vet att jag på egen hand är ganska dålig på att tänka "outside the box" och komma på helt nya/egna idéer.

Annars har jag börjat skriva igen, tack vare Joakim (<3). Jag återupptäcker hela tiden glädjen i att kunna uttrycka sig i skrift, vilket till och med jag inser att jag är ganska bra på. Det är verkligen jätteroligt.

Sen har Emi startat en blogg nu också. Jag har inte varit inne på den ännu (tyvärr!), men jag är säker på att den är lika mysig som hon.

Ja, nej, det var väl allt for now. See ya around guys. 

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hihi, va kul, jag har mitt eget stycke i din blogg! =)





Jag känner detsamma för dig Charlotte, och mycket mer därtill!!!

För att hedra Teo´s önskning [[Slå honom inte FÖR hårt för det här, Charlotte =)]] så ska jag inte säga ordet som börjar med U. Men jag kan istället säga att Charlotte är fantastisk, perfekt.

Är det "bättre", Teo? =)

2009-04-25 @ 17:43:24
Postat av: Charlie

Vad du är gullig. :3 <3

2009-04-26 @ 15:26:43
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0