Hemma (igen)

Nu är man då hemma från Gotland. Kom hem vid typ midnatt igår. Gissa vad som väntade där hemma? Jo, räkningar. ;P

Nu har jag äntligen en ny skoldagbok så jag kan hålla koll på mitt liv (eller nått :P). Det känns i varje fall väldigt bra att ha en igen. <3 Och det är precis samma modell/förtag som jag köpt/haft sen 7:an tror jag. Älskar den. <3
 
På Gotland fick jag även av faster (TACK FASTER! <3) en sak, kan man väl säga, men eftersom jag vill överraska mitt folk i skolan så kan jag inte säga vad det är eller lägga upp bild på det. ;) Ni får hålla er, ni som inte vet, hihi.

Just nu läser jag "Brott och Straff" inför skolstarten. Läste ut "Jane Eyre" på Gotland, samt tre andra böcker (de var mer eller mindre påbörjade, men man måte ju läsa ut sina bäcker nån gång). Jag ska försöka läsa ut "Brott och Straff" innan jag åker till Göteborg (<3) då jag har en heeeeeeel massa andra böcker jag kan läsa där. Har en hel hög med böcker, haha.

Det är iaf skönt att vara hemma igen (har nog dock sovit för lite inatt då jag har huvudvärk :P). 13-16 augusti åker jag ju till Göteborg, men efter det är jag hemma jäääättelänge då den efterlängtade skolan börjar 18 augusti. <3 (Skolan är rolig, att gå i trean och sen behöva ta studenten är mindre kul :( )

Det skulle vara lättare att njuta över att vara hemma om det inte var så förbaskat varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0