Jävla helvetes skit

Jaha, det var DÄRFÖR det har kliat i huvvet sen i onsdags... Jag har huvudlöss. :( Nu är jag så jädra ledsen och frustrerad... Var i helvete har jag fått dem ifrån? Cambridge? Funäsdalen? Gotland? Min gissning är Cambridge...

Hur tror ni jag fick den säkerställda diagnosen på att jag har huvudlöss? Jo, fanskapet ramlade bokstavligen ner framför mig i boken jag satt och läste (jaopps, "Brott och Straff"). Trevligt, trevligt... Så nu har jag luskammat mig (och minsta brorsan som oxå har det) och gråtit en massa och varit allmänt irriterad. Jag måste ju hålla på och grejja med luskamsjävlen i GÖTEBORG, och det skall antagligen vara mer än en gång om dagen. Och med mitt tjocka, långa hår ska man hålla på i ca. 40 MINUTER (på nått fint speciellt sätt). Väldigt kul lixom att åka till Göteborg, och för dem att ta emot mig. Väldigt... Tänk om jag smittar ner dem lixom, vad gör jag då? Fan, jag är så jädra rädd för det. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag menar, det är ju inte direkt som att folk vill ha löss boende hos sig...

Badkaret var fullt med löss efter att jag luskammat det. Plus ägg och nymfer typ. Oh vad glad jag är just nu... Och kl. 8 blir det lusschampoo som ska bort 12h senare.
   Dessutom är jag ju naturligtvis överkänslig för kli överallt just nu...


Nått kul jag har gjort idag (innan lössen) är iaf att jag har övningskört igen (började med det på Gotland. Övningskörde där tre gånger på två dagar). Åkte förbi skolan och runt lite på vägarna i Djursholm (övningskör med pappa). Det var roligt och det går ganska bra. :)

Kommentarer
Postat av: linnea

men gud, stackare!!!! fy fan vad vidrigt :( det var iof länge sen du skrev det, men ändå!

2009-09-11 @ 21:44:17
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0