Ny skrivar-blogg

Nu har jag skapat en ny blogg, dock inte på blogg.se. Det hela började med att jag råkade ladda ner Windows Writer som skall underlätta bloggande (den hoppar för fan över en hel rad om man trycker på enter EN gång. Det användbara i det?). Med den iaf så skapade jag en blogg på messenger iaf. Den tänker jag dock ha kvar eftersom jag kom på en trevlig användning för den: Publicera mitt skrivande. :) Typ poesi, prosa och karaktärsbeskrivningar. :D Nu i början kommer det väl komma upp en del gamla saker och så, men sen blir det mera up-to-date projekt. Förhoppningsvis kan detta även ge mig en kick så jag fortsätter på påbörjade projekt och så. Att jag går i skolan är inget hinder. Jag är nog mest bara lat; därför slutför jag aldrig något. :P xD
   Jaja, om ni är intresserade så finns det iaf länk till min skrivar blogg till höger på denna blogg bland mina länkar. :)

Och så har vi lite info om dagen: Samhällskunskap suger fortfarande, rots att vi knappt har gjort något i kursen. :) Religionen verkar än så länge rätt kul och MaE verkar vara precis så roligt som jag trodde. <3 Dessutom: Faster är här! :D <3



Nu måste jag seriöst skriva klart mina loggböcker, printa ut skiten, och börja räkna matte. .__.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0