TITTA!!!

Titta vad jag hittade! =D *överlycklig* Är det inte fantastiskt?! =D Particle-plushies! <3 Efter jag köpt alla julklappar så ska jag spara pengar och beställa "Univers-in-a-box". <3 Vad mer kan man önska sig om man är en partikel-älskande naturare? <3


http://www.particlezoo.net/






Förutom att ämnet samhällskunskap idag på helt egen hand lyckades döda mitt redan obefintliga intresse och jag kommer dö av tristess på samhällslektionerna så är det underbart att vara tillbaka i skolan igen. ^^ =D
   Ja just det! Faster kommer imorgon! Längtar efter henne. =) Så vi ska ha kräftskiva på lördag. =D


Nu borde jag nog sluta dregla över particle plushies och skriva färdigt mina loggböcker... >___>






Titta vad söt den är!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0