Jag mår så himla bra! (ja, detta inlägg innehåller svordomar)

JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!!! =D <3 Det gör jag faktiskt. ^^ Både i natten till igår och natten till idag har jag sovit inte bara länge (10h respektive 8,5) utan jag har även sovit under rätt timmar av dygnet. Vet ni hur bra man mår av det?!?!?!? =D På väg hem igår utbrast jag spontant ut i luften bara "Fy fan vad bra jag mår!", och sen började jag nästan gråta över det bara för att det är så skönt. Nu känner jag verkligen hur trött jag har varit de senaste veckorna, och det är så jävla skönt att inte vara det längre. Att bara känna spontant att jag mår så himla bra!
   Det som är så bra med att sova är att minnet och immunförsvaret blir bättre, samt att man helt enkelt bara mår allmänt bra i hela kroppen. ^^ Man orkar mycket mer och all oro och stress försvinner. Man kan handskas med ALLT när man har sovit ordentligt och mår bra. =)

När kommer faster på torsdag?! D= Det är ingen som vet det!

Nu ska jag gå till skolan och vara allmänt lycklig över mitt liv och över att jag mår så himla bra! ^^

Kommentarer
Postat av: Joakim

Herregud va glad jag blir för din skull, min kära! =) Va skönt att höra att du mår bra <3

2009-12-03 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0