55km

Nu har jag avverkat cirka 55km skidspår och skog på 6 dagar. Rätt bra för att vara jag tycker jag ändå. Har käkat våfflor ute i spåret och igår var vi i en våffelstuga där våfflorna gräddades i äkta gammalt järn-våffeljärn över öppen eld, och de blev mycket tjockare än vanliga hemma-våfflor och godare. Synd bara att den varma chokladen i den stugan var med varm vatten och inte mjölk, fusk med andra ord. Men det var gott ändå med lite grädde i. <3

Jag har lyckats läsa ut Don Quijote nu och den var riktigt bra och rolig. Jag har också lyckats jobba igenom mina käraktärer ordentligt. Jag skyller på er blogg-läsare och säger tack. <3

Imorrn bär det av hemmåt och under helgen skall läxorna tas tag i ordentligt, även om jag har gjort lite här i fjällen oxå. Vi ska nog komma tillbaka just hit till Idre nästa år oxå, och då hoppas vi ha faster med oss.


Ja, nej, nu har jag snott pappas dator från honom tillräckligt länge. Ha det bra allihopa, och tack för alla kommentarer. :) (oh no, en smiley! Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0