Idag

Handlerdarutbildningen i tisdags gick bra. Väldigt mycket information, och man var lite trött efteråt. Det känns å ena sidan läskigt att jag ska sätta mig och köra bil, å andra sidan känns det också lite roligt. Vi får se hur det går.

Min lillebror har nu opererat tungabandet och har varit hemma i två dagar och ätit glass och gjort tungövningar så att tungbandet inet ska läka ihop så som det var förut igen. Det verkar gå bra och han verkar pigg och glad så detta skall nog ha fungerat.

Jag har lite att göra i skolan just nu, men det känns på ett sätt bra, för då kommer jag igång och arbetar. Och jag tycker ju som sagt att det är roligt att plugga och jag planerar det faktiskt ganska bra, så att ha saker att göra i skolan stressar mig inte alls. Det är väldigt skönt.

Har än så länge lyckats hålla på att gå och lägga mig vid halv tio/tio. Jag hoppas att det har givit resultat, men tyvärr är jag dålig på att märka sådant, även när det gäller mig själv.

Till farmor och faster: Hoppas ni har det riktigt bra på Gotland båda två. Längtar efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0