Övrigt om fjällenlivet

Sitter här i fjällen vid pappas dator var internet är lagom segt och lägger ner ibland. Det spelar ingen roll hur bra datorn är, för pappas dator är bra, när själva internet lägger.

Idag har vi iaf mjukstartat och åkt 2,5 km ungefär och sen har vi även bowlat. Jag kom två med 130 poäng. Pappa vann såklart. As ususal. Tur att jag spöar honom i singstar iaf. Känn på den du far, du som antingen läser detta över axeln medan jag skriver eller som kommer se detta på egen hand någon dag. Eller så läser du det inte alls. Sånt vet man ju aldrig.
   Jag har läst Don Quijote och pluggat lite franska idag också. har läst ungefär 300 sidor i Don Quijote nu. Har ca. 600 sidor kvar. Det skall nog kunna plöjas igenom. Boken är ju faktiskt bra, och jag tänker medan jag läser. 
   Käkade en Nogger mint idag också. Väldigt, väldigt god faktiskt. <3

Igår tillbringades dagen med att åka hit i bil i princip. Äldsta brorsan vill egentligen inte följa med och åka skidor och gnällde rätt mycket på vägen, men det gick annars lugnare och bättre än jag förväntat mig. Jag kunde till och med läsa lite i bilen utan att få allt för mycket huvudvärk.
    Stugan är lagom liten, men vi är ju bara fem istället för sex personer i år eftersom faster tyvärr inte kunde följa med. Jag och brorsorna ligger i samma rum. Behövern jag säga att dom ligger och störar sig på kvällarna? Iaf den kväll som har varit, men det var inte alltför mycket.
   Kollade melodifastivalen igår, är glad att Molly gick vidare då hon är en kompis kompis. Jag har aldrig träffat eller sett henne innan igår kväll, men har hört en del. Hon sjöng verkligen bra.


Info om Oleg och Derek skall bloggas snart. Inte för att jag tror att så många bryr sig, men det hjälper mig själv iaf.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Låter som en kul dag :) Själv har jag mest kladdat med lite bilder och lyssnat på musik. Har haft en riktig slappardag med andra ord :)

2009-02-23 @ 20:30:47
URL: http://greyshades.blogg.se/
Postat av: Charlie

Haha, tack så mycket. Lter som du har haft det rätt bra själv. :)

2009-02-27 @ 17:59:19
Postat av: Pa

Säger bara Främling och Waterloo!

2009-02-27 @ 22:39:14
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0