Skola och körkort

Här sitter jag i skolan på kemilektionen och har tittat på alla mystiska men underhållande filmer om hur några specifika reaktioner går till (substitutions- och eliminationsreaktioner). Vet inte riktigt vad jag skall gör nu, men jag antar att vi slutar snart. Närmare bestämt 12:50. Efter det här är det historia. Måste fråga vår lärare exakt vad som är till historiaprovet fredagen efter sportlovet.

Har inte övat fiol så pass mycket som jag borde ha gjort förra veckan, men jag tror fiollektionen idag kommer bra i alla fall. Brukar ändå gå bra. Att spela fiol är faktiskt roligt.

Just det. Imorgon 10/2 kommer jag inte vara inne någonting på datorn då jag och pappa ska på handledarutbildning mellan 17:45 och 21:30 regarding körkort. Läskigt, men pappa är med så kommer nog att gå bra. Sen är saker alltid hemskare innan man gör dem än när man väl är där och gör det.

När jag kommer hem idag ska jag direkt jag kommer in genom dörren gå in i köket och laga middag. Blir nog falukorv och pasta. Möjligt att det blir kassler, men jag skulle ju kunna steka falukorv istället för att sätta in den i ugnen i och för sig. Ja, det blir nog bra.

Nu måste jag gå till historian. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0