TV och dator

Min dator la halvt ner för några dagar sedan, så jag har inte kunnat använda den i princip fören nu. Tack snälla pappa som fixade den. <3

Igår var det födelsedagsmiddag hos en kompis. Vi hade jätteroligt och det var allmänt kul. Dock åt jag föstås mer än jag borde gjort, men aja. 
   Annars spenderades gårdagen med att titta på TV typ. Såg "Canadas next Top Modell" och en jättekul komediserie som heter "The Big Bang Theory". det var kul, men jag kända mig ganska meningslös sen.

Men idag har jag pluggat och gjort mitt arbete. Jag ska bara spela fiol också så kan jag titta på resten av "Canadas next Top Modell" sen resten av dagen, plus två avsnitt av "Americas next Top Modell". Förlåt, men det är faktiskt roligt att titta på. Däremot suger/sög den svenska version. Det kändes väldigt orka.

Hoppas ni alla har det bra och att min bf som jag inte haft kontakt med sen i tisdags, fast jag har försökt ringa honom varje dag, har det bra. Ni får en kram idag.

Kram // The fading memories of a bird AKA Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0