Hej igen

Idag körde vi av vägen på vägen hem från Idre. Rakt ner i diket bara. Tur att det var så mycket mjuk snö. Otur att bilen satt käpprätt fast. En massa snälla människor stannade och hjälpte oss att skotta och försöka bogsera upp oss på vägen igen, men det gick inte, så till slut ringde vi bärgning, och då gick det på ett kick. Jag kan ärligt säga att det kändes underbart när bilen kom upp så lätt på vägen igen.
   Vi satt fast i typ en timme, och jag gick mest runt och käkade cashewnötter under tiden, haha.

Pluggade inte riktigt så mycket franska som jag hade tänkt mig. Använde istället mest franska-skrivhäftet till att skriva ner ingo om Oleg och Derek och gänget i övrigt, hehe. Typ ingen franska gjord, men kom framåt med mina karaktärer. Mest bra eller dåligt?
  
Jag ska iaf försöka få upp info om dem oxå här snart, även om ingen utom jag själv bryr mig om dem.
   Och så min s.k. random kompis. Tack "random kompis". <3

Nu ska jag skriva i word, och måste få tag på jävla Amy (ursäkta) som råkade skicka tomt dokument istället för arbetet hon skulle skicka. Mojjs.

Snöbild från Idre
Snöig bild från Idre


Övrigt: Efter att ha sträckläst "Don Quijote" är "Candide" som en kalldusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0