2 månader

Idag fyller nu min blogg precis två månader. Jag har faktiskt lyckats hålla den levande tills nu. Ska försöka skriva några fler lite större och mer seriösa inlägg, men just nu orkar jag inte, och det har varit en del skolarbete.

Vi byter schema nu oxå, spännande och roligt tycker jag. Och nej, jag har inget emot att gå till 15:45 på fredagar. Sverige är ett av de länder i Europa där barnen går färst timmar i skolan per vecka, så nej, jag klagar inte.

Kanske ska på filmkväll nån dag här nu med en gammal mysig kompis och henens kompisar. Och jag som är rädd för nya människor, haha, men det går nog bra. De är säkert jättesnälla egentligen, och jag får öva på att nätverka/mingla. Tänk positivt.

Kommentarer
Postat av: Teo

STOR APPLÅD TILL CHARLIE!!!!!!!! 8D hon har äntligen börjat fatta vad jag suttit och tjatat om hela denan tid... kom igen nu allihoppa!!!! RAPE-PARTY!!!!!!!!!! x'D

2009-01-20 @ 22:49:52
Postat av: Charlie

Unge... nej... INTE NÅ JÄDRA RAPE-PARTY PÅ FRICON!!! x'D

2009-01-20 @ 22:56:49
Postat av: Teo

oj jag menar ''rave-party'' xD du vet p och v ligger ju såååååå nära varann xD

2009-01-21 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0