Härlig helg

I fredags fick vi sluta vid tolv då vi plötsligt inte skulle ha vår sista Fysik A lektion (dom hittade inte den "filmaktiga grejjen"). Väl hemma satt jag med bild-uppgift en ganska bra stund och sen var jag social med familjen, läste Illustrerad Vetenskap och fick peta runt lite i eldan i öppna spisen.
   På kvällen fanns det typ ingen att prata med över datorn för "alla" var på UppCon, så jag kollade på tv med mamma och pappa och sov.

Lördag spenderade jag med att spela Flyff typ hela dagen och läsa i min franska barnbok. På kvällen fick vi gäster och jag spelade Zoo Tycoon 2.

Söndag (idag, jag vet) var jag i stan med Astrid (bästa kompis och människa i världen typ) och shoppade efter kläder. Hittade inget bra, men lyckades ändå köpa saker. Vad jag köpte kan ses på min bdb (länk finns lite längre ner på sidan). Efter det nu på kvällen så har jag äntligen pluggat kemi inför provet och ska läsa ut franska boken.

Jag har även väldigt ont i musklerna runt axlarna efter idrotten i fredags. Quite unconvenient.


Jag vet inte varför, men plötsligt slås jag av tanken: Jag gillar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Teo

Jag vet inte varför, men plötsligt slås jag av tanken: Jag gillar mitt liv.



DÄRFÖR ATT JAG FINNS!!!!! x'D

2009-01-19 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0