Hemmma igen

1/4 - 2009
Bussen gick 13:00. Två bussar att väöja på, men vi kom på rätt. Resan gick rätt bra och vi hade det bekvämt med ett bord och fyra platser. Det tog fem timmar inklusive en paus på 55 minuter. Grät redan på bussen.
   Hållplatsen där uppe vid Hassela (låg en halvtimme från Hassela ungefär) vart en nedlagd OK-mack. Där fick vi vänta i 1,5h i minus grader då pojkvännens familj först skulle komma fram och hans pappa sen skulle hitta oss. Det var svårt att hitta. Lite kallt var det ju, men inget att bli ledsen över.
   Resten av den dagen var väl bra, förutom att jag hade hemlängtan och grät då då, men bf är så snäll (och hans familj oxå) och tröstade mig och sådär så det gick bra, och jag hade ju Illustrerad Vetenskap och Vovve med mig. <3

2/1 - 2009
Åkte 2,5km längskidor och kollade in anläggningarna och sådär. Läste väl ut Illustrerad Vetenskap och kan ha börjat läsa i min franska bok. Tror vi spelade lite "Vem vill bli miljonär" oxå.

3/1 - 2009
Åkte 5km längdskidor, dvs 2,5km-spåret två ggr. Andra gången åkte jag själv. Vi spelade rätt mycket spel, både "UNO" och "Vem vill bli miljonär". Jag läste min franska bok och vi käkade pizza. Kollade en del på tv den dagen oxå.

4/1 - 2009
Gick upp tidigare än de andra dagarna, nämligen vid nio (tio de andra dagarna). Packade mest hela morgonen och sedan blev vi skjutsade till bussen som vi ändå nästan lyckades missa, trots att vi var där före tiden. Det gick bra iaf. Denna gång var det en heöt vanlig buss, och inet en dubbeldäckare, men det var en massa trevliga och intressanta människor där, så det var oxå roligt (tycker om att sitta och lyssna på folk). Läste ut en bok också som handlade om jungfru Marias åsna. Väldigt gullig barnbok.
   Till slut kom jag då iaf hem. Har läst lite och ätit middag och sedan setat mig själv här.

Ska skriva nu, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0