Make me work and give me peace

Nu blir det seriös plugg-helg. Nuvarande matten har jag inte 100% grepp om, men jag ska förstå och jag ska klara det. Svenska recensionen av Molière ska vara klar till onsdag, hur lång den än blir, och labbrapporten i kemi som nu har legat och dragit sedan innan jullovet ska banne mig skrivas nu så jag blir av med den. Vi får snart nya att skriva i alla fall.

Jag ska försöka se till att träffa min underbara pojkvän i helgen också, för vi har inte setts på typ tre veckor nu, men vi får se hur det går. På lördagkväll ska jag ju som sagt på filmkväll, men det skall nog gå bra.

Har nu äntligen till slut köpt GetBackers missions 5+6 nu. Har glott på de 10 episoderna innan i två dagar nu och skall snart börja se på de nya. Animen är så bra! Fast jag hinner antagligen inte titta så mycket nu i helgen.

Nu ska jag förbereda mig inför läggdags.

Rondel i närheten av mitt hus. Gilalr den av någon anledning.

Kommentarer
Postat av: Teo

blir lite svårt att komma hit eller hur??? xD jag kan förstå varför vi inte träffas så ofta X'D

2009-01-23 @ 23:43:08
Postat av: Charlie

Vad i helvete snackar DU om? x'D

2009-01-24 @ 11:35:27
Postat av: Teo

vet inte x'D

2009-01-24 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0