Pluggdag, som utlovat

Nu har jag idag suttit vid min bärbara dator i matsalen och pluggat i lite mer än sju timmar. Jag har i princip bara skrivit på labbrapporten, och den är inte färdig ännu. Men jag har kommit en bra bit, så jag är nöjd iaf. Katten har jag också här med mig och det är ganska mysigt. Man skulle kunna säga att hon hjälper till.

Snart ska jag till slut avsluta dagens arbete, äta middag och dra iväg på den "fruktade" filmkvällen. Imorgon blir det mer plugg, förhoppningsvis förståelse av matematiken och en slutgiltig version av svenska recensionen samt diskussionsdelen av kemirapporten.

Dum spiro, spero, Så länge jag andas hoppas jag.

Bild ej tagen av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0