Stress

Nu har jag haft ett väldigt mysigt dygn. Igår började jag gråta vid tio tror jag, och sen fortsatte det lite av och till till och med 01:01, fast jag tror jag sov lite däremellan också. Sedan bröt jag samman idag igen när min bf var (är) här och allt blev bara skit eftersom jag alltid lyckas skita till allt med antingen uttalanden eller tystnad. Men det gick bra till slut.

Jag är jädrigt trött, och oerhört icke-stresstålig när jag är det.

Ibland tror jag att jag egentligen inte ör särskilt lämpad för ett förhållande. Jag är inte så företagssam eller överaskande.

Tack Teo och Ludde som brydde sig och tröstade igår. Och tack Nea (nea-liten) som brydde sig idag via sms. Ni är underbara alla tre.

Klippte mig igår också, blev riktigt bra. Nu har jag lugg igen.


Kommentarer
Postat av: Teo

ja gud vad jag fick tjata på dej att byta tillbaka till den där bilden än dina skor >.>

2009-01-31 @ 22:19:40
Postat av: nea

:)<3

2009-02-01 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0