Vardagsliv

Imorgon lämnar jag in svenskan, trots att den blivit flyttad till måndag. Jag är klar, vad finns att göra?
   Sen är det ju matteprov imorgon. Jag kommer absolut att klara det, men med vilken marginal vet jag inte. Latinprovet fick vi i alla fall tillbaka idag. Hade precis MVG-poäng, så MVG även den här gången. Måste trots allt bli bättre, ska läsa Latin B i trean hade jag tänkt.

Idag har vi äntligen kommit på/bestämt oss för vad vi ska göra på vinteridrottsdagen. Vi får prata med vår ritkiga idrottslärare, men vi tror att det ska gå bra. Jag och två kompisar tänkte först simma/bada, äta lunch (inte hemma hos mig dock) och sedan gå en lång promenad.

Idag hade vi äntligen bild igen. Har skissat klart mina spelkort med de tre vattentecknena (kräftan, skorpionen och fiskarna) och har börjat färglägga lite granna. Ganska roligt ändå. Ska försöka fixa min scanner så ni får se.

Imorgon fyller min morbror år, så grattis i förskott till honom. Och så ett "Hej" till farmor och faster som nu har börjat läsa min blogg. Jag försöker uppdatera varje dag så mycket som jag kan/orkar.


Andra sidan vägen mitt emot mitt hus ser ut såhär. Dåligt ljus och så, men i alla fall.

Så här ser det ut på andra sidan vägen mitt emot mitt hus

Kommentarer
Postat av: Teo

rätt svart rakt övergatan du xD

2009-01-28 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0