En trevlig dag

Vart i Täby C med mamma och träffade sedan Astrid när jag kom hem igen. <3 Har längtat efter henne, underbara människa och bästa vän. ^^ <3 Det slutade förstås med att hon ville spela Sims 3 (dvs deckorera hus) ;P När hon gått hem fortsatte jag spela Sims för mig själv. :) Gjorde en ny gubbe; hon är rolig att spela just nu. <3

Missade sms från Joakim som kom 21:14. Såg det inte förens 22:28. FÖRLÅT JOAKIM! D: Fast han ska ge mig nått straff eller hur det är imorgon, så det känns bättre. Ska få sota för mitt brott. >___< (Hmmm... Undrar vad det är straff? O.o)

Har snackat med Teo över Skype i typ 1h och 45min nu. xD Haha, han är jätterolig och trevlig att prata med. ^^

Tyvärr jobbar Amanda imorrn, men jag får spela Sims 3 och vara med Astrid istället, och träffa Amanda en annan dag. <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0