GLAD!

Jag får åka till Göteborg! :D <3 (med vissa förhållningsregler såklart, men det var ju bara självklart). Så nu är jag upptagen/borta 13-16 augusti. ;] :3

Nu ska jag bara hitta bra tågtider och priser för resan, haha. xD

Imorrn bär det av till Mora, och sen på lördag till Funäsdalen där familjen ska bo i en vecka och vandra, paddla kanot, cykla och rida och jag vet inte allt. När jag sen kommer hem den 25 juli ska jag försöka hinna träffa Teo, och den 26 juli ska jag träffa Amanda. <3 Den 28 juli åker vi till Gotland sen, och där ska jag träffa Joakim (<3) och hans föräldrar, haha. Måste säga att jag ser fram emot att träffa hans föräldrar. :] Fast mest vill jag ju träffa honom förstås. ;P <3 Sen kommer vi hem 6 augusti därifrån, och 13 augusti åker jag iväg igen. :D
   Det var värst vad jag gjorde mycket detta sommarlov, som dessutom är kortare än vanligt, haha. xD :P

Nu ska jag träffa Emi (idag igen) och packa inför imorrn. :]

Grattis på tremånadersdagen till min Joakim som är och vandrar runt Vänern (fråga inte varför, det är för komplicerat att förklara :P). <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0