Helvete, med en underton av glädje

Helvete. Jag FICK just Joakims tröja som jag fick låna efter han varit här i Stockholm. Jag är både jätteglad och mår otroligt dåligt över det. Jag vet inte vilken känsla som är starkast. No offence mot Joakim och hans tröja.
   Och jag ska dessutom få en till present + tre brev på posten från honom.

Jag måste antingen lämna tillbaka hans tröja nästa gång vi träffas, eller ha en jävligt bra present tillbaka. Vad han säger.
   Hans födelsedagspresent kan lika gärna fara åt fanders så liten som den är. Tyvärr är jag inte kreativ nog att hitta på något nytt som är bra, så det lär ju sluta som vanligt med att jag gråter och deppar över att jag är så självisk och dum i huvvet och okreativ och liten och meningslös och slösar allas tid.

Nej, jag förväntar mig inget medlidande från någon för att jag skriver detta här. Jag behöver bara få ventilera mig. Alla vet väl redan att jag kan vara en dramaqueen, så ignorera eventuella negativa vibbar som detta inlägg sänder. Jag överdriver säkert ändå som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0