Hemma!

NU JÄDRAR ÄR JAG HEMMA IGEN!!! :DDDDD <3

Fast innan jag kom hem lyckades jag igår först gå på fel tåg (gick åt andra hållet), men jag kom till Stansted så småningom (var ute i extremt god tid som tur var xD). Sen var det en timmes kö på flygplatsen, lol. Men jag klarade av det alldeles själv och kom på rätt flyg och allt. :D
   Faster var med och hämtade mig med mamma och pappa. Pappa hade med sig den feta systemkameran som är köpt för jobbet, så folk undrade typ om han var fotograf för någon tidning och om det skulle komma en kändis till Skavsta, haha. xD Och jag kom ut alldeles ensam och han började fota. x'D You know, I'm a famous author. ;P
   Pratade typ hela vägen hem sen, haha. xD

Väl hemma packade jag snabbt och effektivt upp allt och klippte tånaglarna (fy vad jag har längtat efter att få göra det) och pratade typ ännu mera innan jag somnade vid typ klockan ett. xD (planet landade på Skavsta flygplats 21:25 svensk tid).

Idag har jag betalat alla räkningar till alla som ska ha pengar. Har 380 spänn kvar nu tror jag.
   Faster åker oxå hem idag. D:

Har hunnit spela lite Sims 3 idag. <3 Och ska se till att träffa Astrid och Emi medan jag är hemma, plus andra folk om de är hemma. Mamma vill visst oxå åka till Täby Centrum med mig tror jag och handla kläder och grejjor inför Funäsdalen dit vi åker på fredag. Jaja, det bli säkert bra. :)

(Oj, jag har börjat göra smilisar i bloggen nu, haha xD Skyller på Emi och hennes blogg ;P)

Kommentarer
Postat av: Emi

Emi är hemma tills 8 augusti ;)

Emi gör smileysar eftersom man inte kan se emi när hon skriver och som du vet är jag väldigt sprallig xD

Kramis!!! <3

2009-07-12 @ 20:52:21
URL: http://emiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0