Överraskning

Nu har jag en jättebra idé på en present till Joakim, och tack vare Emi så kunde och kan den genomföras. Hon har varit här hela dagen och hjälpt mig med det. Tack Emi! <3
  
Så nu är jag glad igen, men jag tror fortfarande jag måste lämna tillbaka hans tröja. Känns så elakt att sno hans kläder lixom, även om han säger att jag får den... *suck* Jag vet inte hur jag ska göra med den. :S

Ska nu hämta de underbara praliner jag fick av Emi idag (<3) och sätta mig och fixa Joakims present. Nu jävlar (ursäkta) ska det här BLI BRA! Nu är det allvar här, eller som jag sa till Emi: Nu är det krig. xD ;) (Bara för att visa hur seriös jag är med detta). :)

Kommentarer
Postat av: Emi

Emi var superglad och hade jätteroligt idag! :D Hoppas att allt går bra, annars är det bara att fråga om hjälp! ;D

Bamse kram Emi

2009-07-15 @ 22:14:24
URL: http://emiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0