Allergi

Exakt vad jag är allergisk mot vet jag inte för min allergi uppträder på ett väldigt märkligt sätt, men det måste vara en växt av något slag för jag är bara allergisk under en period under sommaren (just nu) och det enda som blommar nu är gräs?
   Man blir iaf ganska irriterad och väldigt trött av att ha kliande och lagom svullna ögon. Dessutom kan jag inet sova en hel natt utan vaknar av att jag inet kan andas och måste hålla på och grejja med näsdroppar och snyta mig. Det verkar även ibland som att en vistelse på mitt eget rum gör det hela värre.Jag svär på att mina ögon inet var så pass svullna när jag la mig igår som de var när jag vaknade idag. Väldigt mystiskt och otroligt jobbigt. Man blir så himla trött också.
   Jag tror dock att de allergitabletter jag tar hjälper till viss del iaf. Kliar mindre i ögonen nu. Jag hoppas även på att det tunga spöregnet ska få mig att må bättre.

Övrigt: Tack Emi för att jag fick diskutera min story med dig igår och att du frågade och krävde förklaringar. ^^ <3

jag hoppas Joakim får en bra student idag oxå. <3

Kommentarer
Postat av: Emi

Vassego! Det var bara roligt, men ibland är emi lite off, speciellt med karameller i munnen xP

2009-06-12 @ 14:59:56
URL: http://emiluvan.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jag hade en underbar student, min sköna... Kan berätta ALLT som hände igår (förutom en viss "incident") imorrn när vi får tid...

Nu ska jag soooooooooova....! Och sen imorrn ska jag till en rugbymatch som en av mina kompisar ska spela i, vid 15:00. På kvällen kan vi säkert snacka... <3



Love you, darling

2009-06-13 @ 03:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0