Att gå i skolan är alltid mycket lättare

Varit hos tandregleringen (förstår fortfarande inte varför jag mamma tycker jag ska fixa med tänderna), umgåtts med brorsan och varit på allmänt dåligt humör idag (dock skrattade jag och brorsan en del tillsammans :) ). 
   Somnade oxå mellan halv sex och kvart i sju,. Det var lite skummt, men behövdes väl.

Joakim kommer imorgon också. Jag är visserligen skitstressad och det känns som att alla lägger en enorm press på mig vilket gör att jag halft går ner i depresion, men det ska nog gå bra antar jag när man väl är där.

Tack till min Teo (alla mina vänner är "mina") som alltid hjälper mig genom depp, vare sig han försöker eller inte. Ibland undrar man ju vad man skulle göra utan människor som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0