Jaha

Vad som hände igår kväll orkar jag inte ens berätta, kan bara säga att datorn la ner och nu skiter sig flera program. Men pappa fixade iTunes iaf.

Idag har väl varit typ händelselös, förutom att vi märkte att vår mattelärare inte kan vara tyst utan måste avbryta och prata i fem minuter mitt i redovisningar samt 5-10 minuter efteråt. Det handlar visserligen om matten, men folk skulle överleva utan kunskapen och vi skulle faktiskt hinna redovisningarna som planerat om han bara kunde vara tyst.

Ska testa pocketklubben nu btw.

Imorrn är det middag hos Amanda. Och jag måste läsa ut min bok snart. Måste gå och lägga mig.

Ibland känner jag mig verkligen som en egoistisk liten skit. Speciellt efter mitt telefonsamtal med Joakim idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0