Joakim

Idag kom Joakim till Stockholm! <3

Jag och mamma kom iväg lite sent (mitt fel såklart) men inte mycket. Vi mötte honom vid T-Centralen, och det var inte alls svårt att hitta honom för jag kände igen honom! Det scenariot hade jag faktiskt inte tänkt på på förhand, haha. Jag hade förväntat mig att han skulle ha glasögon av någon konstig anledning också, så jag blev lite förvånad när han hade linser, haha. Fick en kram! <3 (2m är inte så långt som man tror ;P)
   Sen gick vi runt på stan lite (Joakim vägrade låta mig bära hans lite tyngre/tunga väska ): ) och på Stadium handlade vi faktiskt kläder till mig. Sen käkade vi lunch på Max. Det var faktiskt gott. :D 
   Sen åkte mamma hem och jag och Joakim gick genom Kungsträdgården till Skeppsbron/Skeppsbrokajen där båtarna från Volvo Ocean Race skulle lägga till. Vi såg inte båtarna, men vi satt på en bänk och snackade lite och sådär.
   Sen gick vi över slottet (jag fick bära hans väska i uppförsbacken! :D :D :D Fast han tog tillbaka den sen. Himla människa ): ) och ner genom Gamla Stan och Järntorget. Sen tröttnade Joakim konstigt nog (:P) på att gå runt med sin väska så vi åkte till Liljeholmen och han fick lämna sin väska med den ena hans kusiner som var där som han bor hos när han är här i Stockholm. :) Sen åkte vi tillbaka till stan.
   Jag har aldirg sett det förut, men bakom Rosenbad finns en jättefin liten park med bänkar och allt och nästan inge folk. :D Så där satt vi och mysade i typ 3h (påstod Joakim iaf :P Men han har säkert rätt. :D). Jättehärligt! <3

Imorrn ska vi till Naturhistoriska Riksmuseet och sen hem till mig och kolla på film. :3 Asmysigt! <3 :3

Det är jättekonstigt, men jag har verkligen svårt att förstå att Joakim finns på riktigt och att han är här hos mig i Stockholm (han råkade erkänna att Stockholm ligger söder om Göteborg också, precis som jag vill ha det ;P). Jag tror jag har svårt att förstå det för att han i princip uppfyller alla mina kriterier för hur min drömkille är. Enligt någon form av logik (vet inet var den kommer ifrån) så borde ens drömprins (så romantiskt av mig :P) inte finnas, men ändå gör Joakim det, så jag har lite svårt att koppla att han är verklig. Men jag är verkligen glad över att han är det. <3 :)



Btw, Teo, tack så mycket för att du pratade med mig och spelade spel med mig över MSN igår. Och tack till Amanda som pratade med mig en stund oxå igår. Det hjälpte. ^^

Tack Emi för pralinerna oxå! Supergoda! :D <3

Sen hoppas jag att faster och farmor på Gotland har det bra! Längtar efter er! :D (btw, jag och Joakim KANSKE är på Gotland samtidigt i sommar ;) ).

Kommentarer
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Svar: Oj, det var billigt. Var kan man köpa sims3 för 370kr? :D

2009-06-18 @ 00:24:12
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Viktoria - ♥ stjernfall ♥

SVar: Tack för svaret :)

2009-06-18 @ 08:59:24
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: nea

vad kul att du träffade joakim :) haha, bra att du fick bära väskan lite iaf;)

2009-06-18 @ 09:25:34
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Joakim

Ja, men det tog ett tag innan hon till slut fick den. Ville inte at hon skulle bära det tunga åbäket... vilken tur att jag hade nån som jag kunde träffa och ta hem den till vart jag skulle sova :P

2009-06-21 @ 01:06:35
Postat av: Joakim

Sen får du faktiskt också gärna förklara för mig varför du vill att Göteborg ska ligga NORR om Stockholm. Det kanske du redan ha sagt men min hjärna är typ mos nu... :/

2009-06-21 @ 01:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0