Middag

Idag fick jag och Amanfa naturligtvis inte redovisa på matten, för Paul pratade igen + skulle till läkaren (han hade glömt det...). Det kommer bli en grupp som inte hinner redovisa, haha.

Annars har det varit en ganska slapp dag. Sista latinlektionen dock. ): Fast får MVG i latin. ;) (surprise :P) Får MVG i engelska oxå, även det egentligen är med minus då jag inte pratat tillräckligt. Whatever, det är ju inte som att jag inte kan prata ändå så, och hon sa att jag har perfekt engelska.

Imorrn är jag ledig så jag, S och Mlölis ska till Amanda på middag idag. Vi ska vara där klockan sju, men vi kommer vara där tidigare. Ska ta en buss 18:08 så ska träffa de två andra vid Mörby vid 18:00. S:s pappa kan typ hämta oss alla mellan elva och tolv. :) Vi ska enligt ryktet få flintastek, potatisklyftor, sallad med avocado, jordgubbar och fetaost och cheesecake med persikosmak. Amanada sa nått om att kanske baka en kladdkaka oxå. :P Fast vi ska betala för oss själva alla då detta bara en allmän middag. :)
   Jag är även troligtvis ledig nästa måndag oxå. :P På tisdag nästa vecka är det relativt normal skoldag, på onsdag ska vi till Sigtuna och på torsdag slutar vi. Både trist och skönt.

Imorrn ska jag och mamma till banken på morgonen/förmiddagen, sen kommer Mlölis hit för att hjälpa mig med Sherlock Holmes-spel och sen ska vi på öppet hus vid fem till en familjekompis som tar studenten imorrn. Sen på lördag spelar jag fiol hela dagen då det är nationaldag och på söndag ska jag träffa Claudia. ;) Jag är NÄSTAN lika bokad som S, fast hon är ju å andra sidan dubbel-, trippel- och femdubbelt bokad den här och nästa vecka, haha, samt i september. Snacka om att plötsligt ha ett liv. Jobbigt värre. :P

Oj, nu ska jag snart gå. Borde nog torka håret och klä på mig nu.

Kommentarer
Postat av: Soffi

"Snacka om att plötsligt ha ett liv."

Hahahah Charlie, din taskmört :P

2009-06-06 @ 12:42:11
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0