Note too self: Kolla alltid noga om någon är hemma eller inte

Avslutning idag då då. Inget märkvärdigt direkt, precis som alltid bara.

Lyckades låsa mig själv ute ur huset idag oxå, så jag fick tillslut gå till picknicken med Sarah, Mlölis och Emi utan min del av maten. Självklart visade det sig dock när jag kom hem igen att min brorsa varit hemma hela tiden...


Till Joakim: Jag ska sova över hos min bästa kompis imorrn, så jag kommer inte vara inne på MSN, men grattis på studenten och hoppas att du får en bra dag. <3


Nu ska jag fortsätta skriva. <3

Kommentarer
Postat av: Joakim

P.S. Jättesmart att knacka på dörren, det kanske du borde ha tänkt på raring... :P

2009-06-11 @ 23:41:28
Postat av: Joakim

P.P.S. Jag kommer själv inte att vara inloggad på hela dagen imorrn, med tanke på avslutning, mottagningen och den sista lilla festen med klassen -- :( -- och sen på Lördag är det ju bara att soooooova för min del....! Men jag hade inte haft något emot om jag blev väckt runt... 12-13. Typ, vet inte om mamma kommer att få upp mig ur säng med hot om en tunna med kallt vatten... :P



Ha det så kul hos din kompis, Charlotte! Hälsa... Vem skulle du sova över hos, förresten?

Saksamma, kraaaaaaam...!

2009-06-11 @ 23:46:36
Postat av: Emi

Ringa lät som en bra idé annars så kan man fixa blomkruka ;P

2009-06-11 @ 23:54:47
URL: http://emiluvan.blogg.se/
Postat av: Joakim

Blomkruka? Ursäkta? Vad pratar du om, Emi?

2009-06-12 @ 00:04:38
Postat av: Charlie

Joakim: Haha, du är för gullig du. :) (räkna inte med telefon på lördag, kan vara ute och shoppa kläder med mamma :/ men kan försöka)



Emi: Ja, jo, kom ju på att jag kunde ringt hem och testa sen. xD Nej, blomkruka kör vi tyvärr inte med, men idag hade det varit bra. :P

2009-06-12 @ 00:19:05
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Charlotte: Tja du vet, man försöker ju... Länge sen man fick höra din röst, måste ju komma på nån lite halvrolig anledning för att få dig att ringa o väcka mig kl. 12 (!) på morgonen... =)



Emi: Skulle du kunna berätta vad du menar med blomkruka...? Någon där ute kanske, berätta vad Emi menar med blomkruka...? Nyckeln under blomkrukan är liksom det enda jag kan komma o tänka på, men det "känns för lätt"... :P

2009-06-12 @ 00:30:25
Postat av: Joakim

Charlotte: Tja du vet, man försöker ju... Länge sen man fick höra din röst, måste ju komma på nån lite halvrolig anledning för att få dig att ringa o väcka mig kl. 12 (!) på morgonen... =)



Emi: Skulle du kunna berätta vad du menar med blomkruka...? Någon där ute kanske, berätta vad Emi menar med blomkruka...? Nyckeln under blomkrukan är liksom det enda jag kan komma o tänka på, men det "känns för lätt"... :P

2009-06-12 @ 00:30:42
Postat av: Charlie

Joakim: Det ÄR för lätt. ;)

2009-06-12 @ 00:41:14
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Emi

Joakaim: Blomkruka eller dörrmatta brukar man vanligtvis lägga reservnyckel i/under. Och som Charlie säger jag är för lätt i sinnet xD

2009-06-12 @ 02:19:25
URL: http://emiluvan.blogg.se/
Postat av: Joakim

Emi: Ja, det vet jag...... kändes bara för "lätt" för att komma från Charlotte, så.... :P Men vi har ett liknande system, bara att det inte är blomkruka... eller dörrmatta för den delen heller... :P

2009-06-14 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0