Snart lov

Sorry, har inte skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp med The Sims 3. ;) <3 Annorlunda uppbyggt än tidigare spel, men fortfarande jätteroligt. :D

Annars så har jag fått Chilirec att funka igen så att jag kan fortsätta spela in och lyssna på fantasymusik. Älska. <3 Jag har även börjat skriva igen och det blir faktiskt en fantasy på svenska. Jag ska försöka lägga upp arbetet så jag orkar med att skriva storyn, även om jag åker bort till Cambridge och så snart.

Idag ska vi till Sigtuna och guide:a killarna, och här regnar det, haha, men vi får se hur vädret är i Sigtuna. Annars så ska jag försöka fixa ID-kort idag efteråt också och när jag kommer hem ska jag fixa mat till imorrn (ska på picknick efter avslutningen) och duscha och måla naglarna som förberedelse till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0