Tja igen

Igår var jag ledig så jag spenderade dagen med att fixa bildprojektet, plugga fysik, spela fiol, läsa och kolla på GetBackers. Jag lyckades komma till fiollektionen oxå, trots det hemska vädret (sol och +25...).

Idag har jag haft min näst sista latinlektion. Är ganska säker på ett MVG där eftersom även senaste provet gick väldigt bra. Sen skrev jag på engelskan klart uppsattsen (som inte ens kommer betygsättas, haha) och skrev en liten dikt till Joakim. Vi får väl se när han märker den eftersom jag mailat honom (:P). På franskan kollar vi på nån film som heter "Les Grandes Personnes". Folk kan inte sluta tjata om att Björn Gustavsson är med (svensk-fransk film som utspelar sig i Sverige).
   Hade ingen englska på eftermiddagen, så jag, S och Mlölis satte oss att plugga fysik i bibblan. Vi hann göra detta en stund innan Amanda kom och vi satt och snackade med henne istället. Such a charming person. ;P På matten sen var det lite redovisningar, och på bilden med. Min redovisning blev typ lång och flummig, men whatever, det är över nu. Inte mitt problem längre.

När jag kom hem bestämmde jag mig för att testa ChiliRec Beta som jag fått mail om att testa innan det lanseras på riktigt (var medlem på den gamla versionen/sajten). Testversionen håller till 31 augusti. ChiliRec är ganska nice egentligen. Den streamar/spelar in låtar från radio från hela världen helt lagligt. Man väljer antingen vilka stationer man vill streama eller en genre så fixar den det. Och den ser till att det inet finns dubletter av låtar oxå. ;) Jag har fixat så att musiken som spelas in från ChiliRec nu får ta 30GB på min dator. Hur mycket är det, typ 30 000 låtar? :P
   Genom att kolla in listan med en massa massa radiostationer från hela världen har jag sett vad många olika genres av musik det finns, så jag kryssade i några stationer med musik jag inte lyssnat så mycket på/förmodligen aldrig hört då jag inte tror att det sänds så mycket i Sverige. Måste säga att musiken från fantasykanalen är helt underbar. <3

Nu ska jag väl trycka ut mitt kemifördjupningsarbete och sedan plugga fysik till provet imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Mlölis

kan du ge mej länken dit för dom tycker inte om mej :( borde fått mail men icke sa nicke, de ville dom inte. ja kommer bara till gamla sidan där de står att testperioden e över och blabla mojjs. har hittat en sida med typ samma namn men som typ inte har någon funktion alls, verkligen totalt meningslös!



du verkar iaf ha det bättre

kram!! <3

2009-06-02 @ 21:20:40
Postat av: Soffi

sv: Haha åh tack :D

2009-06-03 @ 14:05:35
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0